Якісна дистанційна освіта – це можливо!

От і завершився другий семестр навчання студентів-магістрантів за програмою «Туристична журналістика». Навіть всесвітня пандемія та дистанційне навчання не завадили всім успішно скласти іспити.


Які дисципліни довелося опановувати дистанційно?

1. Теорія та історія соціальних комунікацій. Хоча схожі дисципліни вивчають протягом навчання на бакалавраті в Інституті журналістики, саме на теорії та історії соціальних комунікацій від Володимира Володимировича Різуна можна довідатися про становлення науки про соціальні комунікації, сучасні тенденції її розвитку та інституціалізацію комунікації. Крім того, саме в межах цієї дисципліни більшість студентів почали працювати над комунікаційними проєктами, які потім будуть винесені на захист.

2. Комунікативна лінгвістика. Унікальна дисципліна, яка поєднала в собі лінгвістичні та комунікативні аспекти спілкування. Здавалося б, який тут зв’язок із туристичною журналістикою? Достатньо зазначити, що на заняттях разом з Шумаровою Наталією Петрівною студенти обговорювали фільми про подорожі в контексті національних комунікативних особливостей та досліджували міжкультурну комунікацію на прикладі різних країн та народів світу. Навіть намагалися аналізувати комунікацію в листах відомих історичних діячів та українських піснях!

3. Медіаменеджмент. Тут було все: від особливостей організації медіапідприємства та розробки бізнес-плану до сучасних методик просування медіапроєктів на різних майданчиках та вимірювання показників ефективності. Разом з Інною Володимирівною Черемних студенти займалися формуванням власного медіабренда, бренд-аудитом проєктів у соціальних мережах, створенням карти емпатії та кількісними дослідженнями цільової авдиторії. І це менш ніж за два місяці!

Як було організовано навчальний процес?

Кажуть, що сучасні проблеми потребують сучасних рішень. Це саме той випадок, коли і студенти, і викладачі мали звикати до нових форматів співпраці. Дехто пропонував записи аудіо-лекцій з минулих років, дехто проводив пари за допомогою відеоконференцій у Zoom та супроводжував їх презентаціями. З організацією перевірки знань теж впоралися: контрольні роботи в Google Forms, домашні завдання в Google Classroom та бесіди в Zoom. Усе це трохи незвично та спершу навіть незручно, але водночас чудово, що кожен може здобувати освіту навіть перебуваючи в самоізоляції. Дистанційна освіта – це і випробування, і можливості.

Усі випробування студенти витримали, всіма можливостями скористалися на повну!

Дякуємо викладачам, зичимо всім здоров’я та запрошуємо абітурієнтів на новий навчальний рік!

Поширити у Фейсбук: