- Освітньо-професійна програма «Медіакомунікації в бізнесі» дозволить отримати високий рівень знань і навичок, пов’язаних із вибудовуванням комунікаційних моделей для бізнесу, їх удосконаленням та модифікуванням під актуальні потреби ринку; сформувати комунікаційний потенціал для створення медіабренду та підприємства, управління і формування практик медіаспоживання, продюсування медіапроектів і програм, а також опанування технік управління мультиплатформними проектами.
- Термін навчання 1,5 роки.
- Денна форма навчання (заняття починаються з 14.00).
- Відкрита Інститутом журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
- У форматі стажування за професійною кваліфікацією програма передбачає етап апробування, впровадження здобутих науково-практичних знань із медіакомунікацій.
- Фахівець із медіакомунікацій зможе вибудовувати для сучасного підприємства систему комунікацій та застосовувати інструменти оцінки її ефективності, конкурентоздатності на ринку.
- Упродовж навчального процесу магістри будуть здобувати досвід із проведення аудиту комунікаційних систем підприємств та конкретних проектів, а також із розробки власних комунікаційних стратегій.
Конкурентність на ринку
Комплекс дисциплін дозволить студентам, що навчатимуться в магістратурі:
-
опанувати основи універсальних та спеціалізованих бізнес-комунікацій, формати цифровізації управлінських комунікацій, креативних ресурсів медіабізнесу та базові потенції топ-менеджменту, а також основи крос-медійних комунікацій;
-
набути досвід продюсування медіапроектів і программ, створення брендингу та проект-менеджменту;
-
сформувати навички управління мультиплатформними проектами;
-
створювати контент-стратегії;
-
розробити управлінські комунікації;
-
визначити доцільність застосування цифрових маркетингових інструментів;
-
проводити вивчення практик медіаспоживання та аналітики ринку, з метою управління медіаспоживачем, формами медіаспоживання.
Можливі місця працевлаштування/перспективи
Випускники можуть працювати на таких посадах: фахівець з управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва, керівник медіапроекту, менеджер медіа-холдингу, керівник онлайн-структури; проект-менеджер, випусковий редактор, контент-менеджер, фахівець інфокомунікацій, контент-редактор, аналітик із комунікацій. Крім зазначених посад, випускники можуть працювати в редакціях видавництв, газет і журналів, медійних відділах та у PR-відділах підприємств.
Дисципліни
Обов’язкові дисципліни |
|
Вступ до магістерських студій |
|
Професійна та корпоративна етика |
|
Теорія та історія соціальних комунікацій |
|
Бізнес-комунікації організацій |
|
Медіація в управлінні медіабізнесом |
|
Управління мультиплатформними медіапроектами |
|
Управління медіааудиторією |
|
Брендинг і контррепутаційні стратегії |
|
Управління інвестиціями у медіабізнесі |
|
Цифрові бізнес-моделі у медіагалузі |
|
Цифровий медіамаркетинг |
|
Вибіркові дисципліни |
|
Блок 1 |
|
Менеджмент і продюсування проектів |
|
Управління медіасередовищем, медіаактивами та медіапроектами |
|
Створення та продюсування медійних стартап-проектів |
|
Менеджмент і продюсування інтегрованих, трансмедійних медіапроектів і програм Медіакомунікації в політиці та державному управлінні |
|
Блок 2 |
Блок 3 |
Інноваційні тренди в бізнес-комунікаціях |
Проект-менеджмент |
Медіаівенти та перформанс-маркетинг |
Репутаційний менеджер |
Технології віртуальної та доповненої реальності в медіакомунікаціях |
Практики медіаспоживання |
Блогінг та коучинг |
Медіаменеджмент |
Фріпаблісіті та бізнес |
Франдрейзинг |
Стратегії контентмаркетингу в медіакомунікаціях |