Для кого програма
Видавець і редактор.
Вони вирішують, про що люди дізнаються із медій сьогодні і в що повірять завтра

Освітня програма адресована випускникам шкіл, які:
- Планують працювати в медіасекторі.
- Прагнуть здобути креативну і водночас практичну професію.
- Хочуть навчитися творити тексти, які впливають на тисячі людей.
- Готові започатковувати власну справу або працювати в ефективній команді.
Видавець-медіаредактор — це універсальний суперсолдат, хрещений батько контенту, який здатний започатковувати інноваційні проекти та вести за собою інших. Саме тому студенти навчатимуться засновувати видавництва й управляти ними, реалізовувати книжкові, журнальні, газетні й інші проекти, створювати мультимедійний контент
Переваги програми

Розвиток креативних умінь
У межах навчальних занять студенти реалізують видавничі проекти: створюють книги, журнали, газети, веб-сайти тощо
Зустрічі з майстрами
Випускова кафедра ВСР постійно організовує публічні лекції, тренінги, майстер-класи лідерів галузі
Досвідчені викладачі
Дисципліни викладають доктори та кандидати наук, які мають досвід роботи у видавничій галузі
Орієнтація на майбутнє
Широкий вибір можливостей для практики, стажування і роботи паралельно з навчанням
Студенти розповідають про спеціальність

Що умітиме випускник?
Створювати веб-сайти, книги, журнали, газети, плакати тощо.
Писати й редагувати новинні, рекламні та інші тексти.
Розроблювати дизайн друкованих і мультимедійних видань.
Виконувати, фото-, аудіо- та відеомонтаж.
Створювати статичну та динамічну інфографіку.
Засновувати й здійснювати власний бізнес.
Просувати видавничі проекти і продукти.
Основні фахові дисципліни
Навчальні курси спрямовані на отримання студентом знань та умінь для роботи в різних медіях
Редактор книги
Студенти засвоюють методики редагування, займаються проектуванням і створенням власного продукту в межах редакцій.
Редактор газет і журналів
Студенти отримують системне уявлення про ситуацію на ринку друкованих медій, набувають навичок творення концепції газети чи журналу.
Редактор інтернет-медій
Студенти вивчають типологію, функціональні особливості та актуальні тренди інтернет-ресурсів, вивчають технологію сторітейлінгу, а також відпрацьовують посадові завдання контент-редактора, редактора стрічки новин тощо.
Копірайтинг і рерайтинг
Студенти засвоюють концептуальні засади копірайтингу й рерайтингу, принципи й технології створення презентаційних текстів і забезпечення їх ефективності в аспекті просування товарів, ідей, цінностей та створенні репутації персоналій.
Фотографія, аудіо- та відеомонтаж
Студенти набувають необхнідні редакторові нових медій навички роботи з Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Premiere, Adobe Audition.
Поліграфічні та цифрові технології
Cтуденти вивчають традиційні поліграфічні та цифрові технології, що застосовуються в сучасних видавничих практиках поширення інформації.
Видавничі бізнес-комунікації
Студенти засвоюють теорію бізнес-комунікацій, отримують навички зі стратегічного планування, побудови ефективних комунікацій.
Медіаменеджмент
Студенти опановують новітні технології та практики менеджменту й маркетингу, що застосовують у межах діяльності медійних структур.
Випускнику до снаги...
... бути керівником видавництва чи іншої медійної структури
... співпрацювати з міжнародними партнерами
... працювати в бізнес-структурах, що ведуть активні внутрішні та зовнішні комунікації
Працевлаштування
Бакалавр із видавничої діяльності та медіаредагування має широке поле працевлаштування
Редакції друкованих ЗМІ
Редакції
веб-сайтів
Телеканали, радіостанції
Традиційні та цифрові книжкові видавництва
Інформаційні, рекламні та PR-агенції
Прес-служби та комунікаційні відділи
Відповіді на найпоширеніші запитання
Усе, що стосується вступу та навчання за освітньою програмою
-
Які предмети ЗНО потрібні для вступу?
Загалом ви маєте скласти 3 (три) предмети. Українська мова та література обов’язкова для всіх абітурієнтів, другий предмет — історія України, третій — іноземна мова або математика (за вибором вступника)
-
Чи потрібно складати творчий конкурс або творчий залік?
Ні, правила прийому до КНУ ім. Тараса Шевченка не регламентують жодних додаткових творчих конкурсів для означеної програми. А отже, вступник використовує лише результати зовнішнього незалежного оцінювання з визначених дисциплін (мова та література, історія України, іноземна мова чи математика)
-
Скільки балів потрібно мати, щоби претендувати на місце в ІЖ?
Українська мова та література — мінімум 140 балів, історія України — мінімум 140 балів, іноземна мова або математика — мінімум 120 балів
-
Чи багато бюджетних місць?
Максимальний обсяг державного замовлення за названими програмами в 2018 році — 18 місць. Остаточна інформація щодо поточного року поки що відсутня
-
Яка вартість навчання за контрактом?
Наразі вартість навчання на контракті для абітурієнтів, що вступатимуть у 2019 році, не встановлено. Тому поки що пропонуємо орієнтуватися на торішні ціни — вартість одного року навчання становила 45 370 грн за один навчальний рік
Контакти
Маєте якісь запитання? Зв'яжіться з нами,
ми охоче вам допоможемо
м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 36/1,
кім. 229
vodolazskaya@univ.net.ua
+ 38 (044) 481 45 36
