«День кар’єри» в Інституті журналістики

Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка у перший день весни відчинив свої двері можливостям для майбутнього працевлаштування студентів!

20 топових компаній-роботодавців України представили студентам Інституту журналістики, до яких приєдналися і зацікавлені студенти Інституту міжнародних відносин, інформацію про вакансії та програми стажування, розповіли про актуальні аспекти роботи в медіа

День кар'єри

«Наразі успішне працевлаштування студентів і випускників є стратегічно важливим напрямом діяльності Інституту журналістики. Тому ми активно дослухаємося до думки наших колег-практиків та враховуємо їхні раціональні пропозиції для поліпшення освітнього процесу», – звернувся до учасників-роботодавців директор Інституту журналістики професор Володимир Різун.

Учасниками ярмарку вакансій «День кар’єри в ІЖ» стали 1+1 media, видавництво «Самміт-книга», журнал Vogue, радіо «Люкс FM», «24 канал», журнал Cosmopolitan, L’Oreal Україна, AGAMA Communications, видавничий дім «Бурда-Україна», StarLightMedia, рекламне агентство Young&Rubicam, журнал «Я студент», інформаційне агентство «Укрінформ», ADV Group, видавництво «Наш формат», онлайн-видання Home Ideas Supply, видавництво «Фоліо», журнал PaySpace Magazine, платформа з працевлаштування Lobby X, Видавничий центр «Академія», журнал «Мир проектов».

Програма

Для студентів Інституту журналістики була підготовлена насичена програма виступів спікерів. На самому ярмарку студенти мали можливість наживо поспілкуватися із роботодавцями, залишити своє резюме та обмінятися контактами.

Заряд натхнення на майбутнє, нові думки та сподівання, численні відгуки студентів у соцмережах, фото звіти з події – такий результат цього незвичного навчального дня, що, безумовно, стане доброю традицією в ІЖ.

Березіна Марія, організатор проекту «День кар’єри в ІЖ»

Comments are closed.