Профайли успішних випускників кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

  

Бліц-інтерв’ю випускниці 2008 року – Анни Мазуренко 

  1. Чому при вступі на свою спеціальність Ви обрали саме Інститут журналістики?

По-перше, імідж Університету Шевченка.

По-друге, коли вступала, в Інституті журналістики готували перший випуск спеціалістів з реклами та зв’язків з громадськістю, менеджементу ЗМІ.

Це був новий напрям навчання, для вступників відкривалися цікаві перспективи.

  1. Чи надав Інститут журналістики базу знань, необхідну для початку кар’єри у галузі реклами та PR?

Так! В Інституті журналістики дуже хороша фахова підготовка, сильний викладацький склад. З великою приємністю і теплом згадую роки свого навчання.

Суттєвою перевагою навчання у цьому ВНЗ є можливість застосовувати теоретичні знання на практиці. Адже вже з першого курсу студенти проходять  практику в рекламних та піар агентствах, на ТБ, друкованих ЗМІ, бізнес-структурах тощо.

Тут вчать не тільки за підручниками.

  1. Чи радили б Ви вступати до Інституту журналістики та чому?

Однозначно – так.  В Інституті журналістики хороша атмосфера для навчання. Завжди подобалось, що директор і викладачі  підтримували тих,  хто поєднував навчання з роботою, «шукав себе».

 

Бліц-інтерв’ю випускниці 2012 року – Лілії Дроздик 

  1. Чому при вступі на свою спеціальність Ви обрали саме Інститут журналістики?

Інститут журналістики був єдиним і безальтернативним варіантом для вступу. Взагалі  я планувала подавати документи  на журналістику, оскільки ще зі школи працювала у міській газеті міста Хмельницький. А коли дізналась про відкриття спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», вирішила спробувати себе у цій галузі, оскільки тоді, у 2007 році, це була перша можливість отримати профільну освіту у цій галузі.

  1. Чи надав Інститут журналістики базу знань, необхідну для початку кар’єри у галузі реклами та PR?

Інститут журналістики надав гарну базу знань для роботи у сфері комунікацій, оскільки у нас викладали теоретики та практики у сфері реклами та PR. У результаті ми, як випускники цього напрямку, отримали конкурентну перевагу, маючи профільні знання, як у рекламі, так і в PR, та могли працювати у фактично будь-якій сфері. Так, випускників нашого курсу можна зустріти зараз і в топових рекламних агенціях, і в комерційному та державному секторі, а також у сфері соціальних комунікацій.

  1. Чи радили б Ви вступати до Інституту журналістики та чому?

Інститут журналістики, який виховує і журналістів, і видавців, і комунікаційників, дає перевагу кожному з них не лише у питанні підготовки, а й у питанні зв’язків. Протягом студентства ми спілкувались та вчились одне в одного і стали такими собі універсальними солдатами. З іншого боку, піарнику дуже корисно мати гарні теплі контакти у журналістських колах, а такі після шести років у стінах інституту однозначно є.

 

Бліц-інтерв’ю випускниці 2012 року – Діани Кладової 

  1. Чому при вступі на свою спеціальність Ви обрали саме Інститут журналістики?

Я  займалася у школі юнацької журналістики «Юнпрес» з 14 років, в 15 уже писала свої перші статті  для газет як журналіст-фрілансер. Через 2 роки я зрозуміла, що хочу працювати з інформацією, словом і думкою. Але мені мало писати про чужі події  ̶  я хочу сама створювати ці події.  Так, я зрозуміла, що хочу бути піарником. На той момент профільну освіту я могла здобути тільки в ІЖ, наш випуск був першим в Україні – дипломовані  піарники.  Власне, це і вирішило мою долю.

  1. Чи надав Інститут журналістики базу знань, необхідну для початку кар’єри у галузі реклами та PR?

Я ніколи не пожалкувала про вибраний  навчальний заклад, власне, вважаю, що в межах України  кращої альтернативи – немає. Університет привчив до системного підходу, що дуже допомагає при менеджменті масштабних проектів та процесів. Проте вважаю, що «книжкових» знань замало – я працювала з 1-го курсу і мене, як спеціаліста, одночасно формували книжки і «поля». Власне,  я не знаю, якою я була б за інших обставин.

Для  старту – інститут  дав мені все необхідне. Але людина завжди  має рухатися вперед, за інших обставин – вона деградує. Сьогодні я викладаю комунікації  в кількох освітніх проектах та бізнес-школах, зокрема, в Києво-Могилянській Бізнес Школі. Проте статус бізнес-тренера та «викладача»  формує в мені ще більше жаги до знань і думаю, що за кілька років продовжу навчання на курсі MBA в одному з європейських навчальних закладів.

  1. Чи радили б Ви вступати до Інституту журналістики та чому?

Якщо Ви бачите себе у сфері реклами чи піару – беззаперечно. Інститут надасть початкову базу знань, ази та розуміння цих сфер діяльності.  Проте не треба забувати про самоосвіту та намагатись рости та вдосконалюватись самостійно. Тільки постійний рух вперед може забезпечити успіх у майбутньому.