Студенти спеціальності «Видавнича діяльність та медіаредагування» Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка – Вероніка Ведмецька, Станіслав Воронін та Меланія Величко – здобули перемогу на 32-му Міжнародному фестивалі молодіжної демократії та масмедіа «Золота осінь Славутича – 2025».
Їхній проєкт «Україна медійна» здобув І місце у номінації «Соціальні медіа».

Про фестиваль
«Золота осінь Славутича» вже понад три десятиліття об’єднує молодих журналістів і медіатворців з різних країн. Головна ідея – мотивувати молодь до соціальної активності, залучати до важливих суспільних ініціатив та створювати середовище для розвитку сучасних комунікацій. Цьогорічна програма поєднала офлайн і онлайн-формати, що дало змогу налагодити міжнародний діалог і співпрацю.
Чим запам’ятався фестиваль
Учасники мали змогу долучитися до майстер-класів провідних журналістів і медіаменеджерів, відвідати інтерактивні лекції з медіаграмотності, тренінги з сучасного контент-мейкінгу та спробувати себе у створенні креативних проєктів.
Програма включала і неформальні активності: тематичні воркшопи, обговорення у форматі відкритого мікрофона, “кольорове братання”, медіаквести та творчі вечори. Атмосфера була по-справжньому міжнародною – відчувалося прагнення молоді об’єднуватися заради спільних ідей.
Перемога проєкту – це лише старт!

Проєкт «Україна медійна» став яскравим прикладом того, як студентські ініціативи можуть втілюватися у значущі медійні формати. Це онлайн-платформа про медійний ландшафт України, яка популяризує досягнення регіональних ЗМІ та журналістів, формує інтерактивну «карту медійної України», містить низку порад і актуальної професійної інформації.
Журі відзначило актуальність, соціальну значущість та інноваційний підхід проєкту.

Новий досвід і натхнення

Фестиваль у Славутичі став для студентів справжнім майданчиком відкриттів і натхнення. Вони не лише презентували власний проєкт, а й занурилися у світ нових знайомств, командної роботи та креативних експериментів.

Вероніка Ведмецька поділилася враженнями:
«ЗОСя подарувала можливість опинитися у колі людей, що живуть журналістикою. Саме їх ідеї, думки та «свіжий» погляд допоможуть нам під іншим кутом поглянути на наші матеріали й зробити їх ще більш привабливими для аудиторії».
Станіслав Воронін зазначив:
«Цей фестиваль справді про молодість, яку так згадують усі дорослі. Вночі робиш завдання, а день — наповнений сміхом та позитивними емоціями від спілкування з друзями. ЗОСЯ таки змогла поєднати у собі багато користі та радості одночасно».
Для наших студентів участь у фестивалі стала не лише перемогою, а й безцінним досвідом, адже вони отримали нові знання з медіапродюсування та комунікацій, знайшли однодумців серед учасників із різних країн і вже планують подальший розвиток «України медійної» у співпраці з іншими студентами та редакціями.
Крім того, в межах фестивального завдання команда за 24 години створила та запустила ще один мінімедіапроєкт — «Горизонти людських можливостей» на тему “#Безмеж…”. Цей виклик став яскравим прикладом того, як швидко можна втілювати ідеї, коли є драйв, команда й натхнення.



