ОПП «Цифрові медіа»
Розшукуємо студентів
Київський національний університет імені Тараса Шевченка оголошує відкриття унікальної магістерської програми «Цифрові медіа» та запрошує на навчання бакалаврів і спеціалістів усіх напрямів підготовки.
Переваги програми
Чому саме «Цифрові медіа»?
Магістр журналістики за спеціалізацією цифрові медіа – найвища ланка фахівця-медійника. Це конкурентноспроможний гуру, здатний започатковувати інноваційні проєкти та виводити на новий рівень наявні медіа.
Досвідчені викладачі
Ефективна співпраця студентів із фахівцями-практиками і найвідомішими дослідниками цифрових медіа в Україні. Викладачі мають багаторічний професійний досвід та діляться своїми унікальними знаннями.
Навчання на практиці
Усі дисципліни програми спрямовані на отримання практичних навичок. Інноваційні проєкти, створені студентами, не втрачають своєї актуальності ще багато років після випуску.
Зручні умови навчання
Студенти навчаються в аудиторіях, обладнаних сучасною технікою та інтернетом. Є локації для коворкінгу та творчого відпочинку. Викладачі постійно проводять онлайн-тренінги та консультації.
Індивідуальний коучинг
Постійна співпраця з викладачами в інтерактивному режимі – це один з основних складників програми. Студенти вчаться правильно та якісно виконувати індивідуальні та групові проєкти.
Онлайн-підтримка навчання
Використовуються лише сучасні методики і матеріали: Agile, Scrum, тренінги та майстер-класи, вебінари, презентації та інфографіка, онлайн-посібники та тестування.
Орієнтація на ринок
Однією з особливостей магістерської програми є орієнтація на ключові тренди медіасфери та цифрових комунікацій, нерозривний зв'язок з потребами ринку.
Європейський підхід
Модульна система навчання. Можливість вибору дисциплін з тематичних блоків. Досвід у кращих медіакомпаніях України під час стажування та практики. Академічна мобільність.
Гарантії та сертифікація
Диплом провідного університету країни, що має найвищий рейтинг, визнається українськими та іноземними роботодавцями.
Структура програма
Ідеальний баланс
Ми поєднуємо теорію з практикою.
Структура програми
Дисципліни
Програма навчального курсу спрямована на розвиток необхідних умінь та навичок для роботи у медіасфері.
Кросмедійні стартапи та інвестиційні проекти
Ви навчитесь створювати успішні кросмедійні стартапи з урахуванням необхідних для цього умов, отримаєте розуміння принципів організації інноваційного проєкту, дізнаєтеся про фактори, що визначають ідею ефективного кросмедійного проєкту.
Дізнатись більшеМедіадизайн
Дисципліна за вибором студента. Включає комплексні знання з історії мистецтва, культури видання, композиції, виробництва різних видів медіапродукції, вивчення типографіки, знання з видів і еволюції шрифтів, її застосування для конкретних цілей і конкретних видів медіа продукції, розглядає всі види знакових систем: від символу, логотипу до абстрактних зображень та фотографічних монтажів.
Дізнатись більшеКонтент-маркетинг у цифрових медіа
Ви дізнаєтеся про те, як привертати увагу та залучати цільову аудиторію до медіапродукту за допомогою створення та поширення пов’язаної з ним актуальної цінної інформації та методів контент-маркетингу. Успішно опануєте майстерність контент-маркетингу та управління активностями в соціальних медіа.
Дізнатись більшеУправління мультимедійними проектами в цифровому середовищі
Студенти опановують вміння визначати ідею та концепцію проекту, вести супровідну документацію до проектів в галузі Digital Media, розробляти власну BPMN нотацію до проекту, застосовувати принципи Agile в управлінні мультимедійними проектами, використовувати Scrum в своїй професійній діяльності, мотивувати членів робочого колективу до високої продуктивності.
Дізнатися більшеАналітика цифрових медіа і соцмереж
Дисципліна присвячена медіа-аналітиці – необхідному інструменту як для фахівців з реклами та PR та політтехнологів, так і для соціальних медіа, представників громадського суспільства, які прагнуть контролювати владу.
Дізнатись більшеМультимедійний контент
Під час навчання студенти опановують способи роботи з контентом (фактами, даними, коментарями) залежно від мети публікації і виду медіа, вчаться оцінювати журналістський матеріал з позиції його відповідності запитам читацької аудиторії, інтерпретувати дані відповідно до поставленого завдання, проводити верифікацію даних, формувати контент для різних медіа з урахуванням їх особливостей.
Дивитися більшеЗатребувані професії
Обирай будь-яку Digital-професію
Освоєння програми дозволяє обіймати робочі місця в медійних організаціях, інтернет-виданнях, інформаційних агенціях, редакціях газет і журналів, у відділах контент-маркетингу бізнесових організацій. Фахівець з цифрових медіа може претендувати на керівні посади в медіаорганізаціях різних видів.
База стажування та практики
Практичний досвід роботи в медіа
Навчально-науковий інститут журналістики співпрацює з чималою кількістю різних організацій задля того, аби студенти мали можливість познайомитися з найкращими спеціалістами медіасфери і, найголовніше, – набути цінного досвіду та зробити свій внесок у розвиток української цифрової індустрії.
Залишились питання про нашу програму?
Якщо у Вас залишились питання щодо нашої освітньо-професійної програми, Ви можете зв'язатися з нами у будь-який зручний спосіб
Листування
journdigital@gmail.com
Консультація