Магістерська освітньо-професійна програм «Цифрові медіа» готує студентів до роботи в сучасній цифровій індустрії, де освітчені фахівці є потужним ресурсом. Ми тісно співпрацюємо з медіаорганізаціями, які зацікавлені у підготовлених до сучасних ринкових умов праці випускників. Ми запрошуємо до співпраці стейкхолдерів для спільної роботи над вдосконаленням освітньо-професійної програми, впровадження нових навчальних дисциплін, а також для надання можливості магістрантам пройти стажування, виконати інноваційний проєкт для конкретної медіаорганізації.
- Положення про Раду роботодавців у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
- Співпраця з роботодавцями в Навчально-науковому інституті журналістики.
- Відділ сприяння працевлаштуванню Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
- Бази стажування за професійною кваліфікацією.
Відгуки стейкхолдерів:
Оскільки цифрові медіа є широкою галуззю, існує багато різних можливостей для роботодавців, щоб знайти ідеального кандидата для своєї компанії. Випускники магістратури з цифрових медіа можуть розглядати багато різних можливостей кар’єри, залежно від своїх інтересів та навичок. Наші потенційні роботодавці, які можуть зацікавитися випускниками магістратури з цифрових медіа:
- медіакомпанії, зокрема, онлайн медіа, що шукають мультимедійних журналістів, фахівців із навичками у веб-дизайні, аналізі даних, створенні відео- та аудіопродукції, роботи в соціальних мережах;
- рекламні агенції, що зацікавлені у фахівцях з навичками у веб-дизайні, контент-маркетингу, веленні рекламних кампаній та ін.;
- бренди та агентства з розвитку брендів, що шукають випускників зі знаннями принципів дизайну, брендингу, навичками роботи у веб-дизайні, бренд-дизайні, соціальних медіа, контент-маркетингу, створення брендбуків, сайтів, мультимедійного контенту;
- веб-розробники можуть зацікавитися випускниками магістратури з цифрових медіа, які мають досвід у веб-дизайні, розробці веб-додатків, програмуванні та аналізі даних;
- інтернет-магазини можуть залучати до роботи випускників магістратури з цифрових медіа з навичками у веб-дизайні, контент-маркетингу, аналізі даних та електронній комерції;
- консалтингові фірми зацікавлені у працівниках із навичками у веб-дизайні, контент-маркетингу, аналізі даних, брендингу;
- телевізійні та кінокомпанії залучають до роботи випускників з навичками монтажу відео й аудіо, дизайну та ін.