Кваліфікаційна робота являє собою практичний інноваційний журналістський проєкт або стартап, виконаний магістрантом індивідуально чи у складі невеликої групи (не більше трьох осіб), супроводжується пояснювальною запискою, в якій наводиться актуальність проєкту, його наукове обґрунтування і технологія виконання, інноваційні результати і можливе впровадження. Проєкт повинен базуватися на новітніх науково-технологічних досягненнях у сфері цифрових медіа, бути реалізований як життєздантий кросмедійний стартап, в якому продемонстровано знання з медіадизайну, аналітики цифрових медіа, контент-маркетингу, мультимедійного контенту, журналістської етики; відповідати правовим, етичним, інституційним, екологічним і соціальним вимогам, бути життєздатним в умовах конкуренції, сприяти вирішенню конкретного фундаментального завдання в галузі цифрових медій. На захисті (кафедра мультимедійних технологій і медіадизайну) проєкту підтверджується опанування студентом програмних результатів навчання.
Структура магістерського інноваційного проєкту
Зразок титульної сторінки інноваційного проєкту
Тематика кваліфікаційної роботи (інноваційного проєкту)
Перелік документів на передзахист:
- Дипломний інноваційний проєкт:
1.1. Опис інноваційного проєкту відповідно до структури, що передбачена у додатку до пункту.
1.1. Положення про інноваційний проєкт.
1.2. Інноваційний проєкт (або його модель: скріншоти, розкадровка та інші форми представлення практичного проєкту до уваги комісії).
Пункти 1 і 2 подаються під спільною титульною сторінкою і назвою за затвердженою темою. Це один звітний документ, що переплітається у тверду палітурку та подається для звітності в електронному вигляді. - Відгук наукового керівника.
- Рецензія (відповідно до пункту 2.2. з підпунктами 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3. Рецензент має оцінити роботу відповідно до таблиці пункту 2.2.2).
- Презентація проєкту, яка заслуховується під час захисту (див. пункт 7 Додатку).